Saturday, 1 December 2012

Menegangkan Wajah Menggunakan Putih Telur

Hi semua,

Selain menggunakan lidah buaya, Wilma jugak menggunakan putih telur untuk menegangkan wajah Wilma...Biasanya, selepas mandi, Wilma akan sapukan putih telur di muka Wilma...Biasanya dalam tempoh 1 jam macam tu...Wilma akan cuba elakkan bercakap supaya lebih berkesan...Biasanya, Wilma gunakan satu biji telur untuk tempoh dua minggu...Lepas pakai, Wilma akan masukkan bekas yang mengandungi putih telur tu ke dalam peti sejuk supaya tidak membazir...Selain menyapu di muka, Wilma jugak sapukan di payudara Wilma...Petua nie Wilma dapat time baca artikel mengenai Azza Elite...Katanya, supaya menegangkan payudara...So, Wilma buat jak la...Maybe ada kesan jugak la ^_^ Hehehe...
Credit to: Google

Biasanya, Wilma akan sapukan putih telur terlebih dahulu...Lepas sejam, Wilma cuci muka Wilma guna Sabun Susu Beras...Selepas tu, baru Wilma letak lidah buaya...Lepas tu, tidur ^_^ Memang ada kesan bah...

4 comments:

9n0L4 said...

projek dulu punye ni. hehe. lame dh tak buat. :)

cweet pinky said...

CP dlu rajen jugak buat tp skg dah lame tak buat lerr ... nak buat balek lerr :P

Dunia Wilma said...

@9nOL4: Actually Wilma pun baru start balik...Dulu memang hari2...Tapi, bila dah mula kerja, dah jarang2 buat...Baru sekarang nie start balik buat coz muka dah ada pigmentation...Syukur, dah nak hilang dah ^_^

Dunia Wilma said...

@Cweet Pinky: Jom, buat balik CP :-) Agar wajah kita sentiasa licin...Hehehe...